trollislella

Alla inlägg under december 2010

Av Lella - 24 december 2010 12:46

har en ny blogg tsm men min bror

men kommer nog uppdatera då och då

tvilllingarna.bloggplatsen.se

Av Lella - 18 december 2010 17:28

  ja idag vart det att va med Jill :D

ja kul hade vi

besök Jills och Michelles blogg www.ponnyofc.blogg.se

ja imorron blir det att handla lite frå väll se om det blir något nytt

men jaja

herrå   pözz på er//Lella

Av Lella - 15 december 2010 19:05

  denna väska vill jag ha

__________________________________________________

ja idag var det en vanlig skoldag sen efter skolan vart det hem typ kolla på tv och sen så gick jag ut med amigo och möte mamma sammtidigt. sen vart det att gö läxor. och ja nu sitter jag här ska snat gå och börja på eng läxan och olugga på geo provet som är på måndag och jag kan typ inge så det blir att plugga en hel del det vart ej ett långt inlägg 


herrå  pözz på er //Lella

Av Lella - 12 december 2010 14:06

 

om igår

red scarlet på lektionen vi hoppade  och det gick super :D

efter det vart det att av kvar efter som Fanny stog i kiosken och jag skulle med henne te stallet så jag hjälpte till och lede småbarn och sånt

sen åkte vi te Fannys stall vid halv 2

och vi mockade och sånt

sen så kom vi hem vid halv 4

sen vart det en snabb dusch och fixa mig lite och sen gå till Isacs kalas

sen kom vi hem vid 8 typ

ja sen vart det typ kolla på tv och lite sånt.


herrå  pözz på er //Lella

Av Lella - 10 december 2010 20:05

  kom tiiep nyss hem från luciauppvisningen. red Gin då han var väskligen duktig. och det gick bätre än vad jag trode.

men imorron (lörda)

har ja lektion och sen efter ska jag va kvar te kvart över tolv och sen ska jag med Fanny te stallet. och sen vid 5 blir det i Isacs kalas så det blir en hel del stall imorgon.

herrå    pözz på er //Lella

Av Lella - 8 december 2010 18:18

 

Nellie står för bilden

__________________________________________________
____

idag har jag varit i stallet med Fanny.

Fanny tog en ridtur medans jag och hennse lilla syster

var uppe i stallet och grejade.

senare vart det Lins tur att rida

hon red en bi tpå vägen

efter det så gick vi in i stallet och tog av

pegge alla saker och borsta han och så

senare så fixa vi lite mer saker

och sen så gick vi och kolla på vildsvinen som dom hade

skutit.

Efter det vart det att åka hem och ja nu sitter jag här

herrå   pözz på er //Lella

Av Lella - 4 december 2010 18:42

  ja nu är det ennu ett inlägg :D

ja igår (fredag) var jag och på dico och ja had skiit kul!

ja idag red jag Gin på ridskolan och det gick verkligen bra

gick bätre än vad jag trodde:D

ja sen vart det av till E-tuna och köpa lite saker

och det vart en tröja en klänning och en tunika

och lite julklappar till Familjen

nu ska jag gå och gö eng läxan

herrå   pözz på er

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards